1403-01-01 15:12
447
0
89245
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان:

نقشه راه رهبری اقتصاد کشور را پویا می‌کند

یک کارشناس مسائل سیاسی در گرگان گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری نقشه راهی است که اقتصاد کشور را پویا می‌کند.

عبادلله اختری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است امسال هم شعار سال رنگ و بوی اقتصادی داشت چراکه همچنان یکی از چالش‌های اصلی کشور موضوع اقتصاد است.

وی با اشاره به اینکه شعارهای سال نقشه راهی برای ملت و دولت است، تصریح کرد: شعارهایی که در سال‌های گذشته داشتیم نقش مردم توسط مقام معظم رهبری پررنگ بود در تمام شعارها نقش مردم به خوبی نمایان بود از سال ۱۳۸۸ تاکنون نقش اقتصاد در شعارها بسیار مشهود بوده است و امسال نیز مورد تاکید قرار گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی در گرگان توضیح داد: راهبرد نوروزی نشان می‌دهد که مردم و دولت باید این نگاه را داشته باشند که اقتصاد را پویا کنند.

اختری با بیان اینکه مشارکت مردم بخشی از فعالیت‌هاست، گفت: نباید نقش دولت را نادیده گرفت به عنوان مثال جلوگیری از دلال بازی‌ها و رفتن به سمت عدالت، تسهیل تولید، جلوگیری از بنگاه‌داری‌های اقتصادی می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند.

وی واگذاری بخش خصوصی به مردم با نظارت مستمر دولت را مهم خواند و گفت: این راهبرد می‌تواند چالش اصلی دولت که اقتصاد است را مرتفع کند تا یک اقتصاد پویا و فعال داشته باشیم این اقتصاد پویا و فعال فقط با مشارکت مردم اتفاق می‌افتد.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.